Historie novinek

MODEL PREMIUM TRUCK RACING 2013: 
SKROMNÝ VE SPOTŘEBĚ, ŠTĚDRÝ NA ZÁŽITKY

19.2.2013

Po komerčním úspěchu, s nímž se setkala první limitovaná edice představená v roce 2011, se společnost Renault Trucks rozhodla omladit svůj model Premium Truck Racing a představuje jeho novou verzi 2013

 

Vozidlo si zachovalo svůj jedinečný charakter: vnější a vnitřní design připomínající vítězství týmu MKR Technology - Renault Trucks ve FIA Evropském poháru tahačů a jízdní vlastnosti Premium Route, díky kterým se stal šampionem v úspoře paliva.
 
Vítězný tým se neměni! Říjnový zisk nového titulu pro MKR Technology - Renault Trucks v kategorii týmů FIA Evropského poháru tahačů 2012 inspiroval výrobce k obnovení své nabídky. Model Premium Truck Racing 2013 je k dispozici ve verzi tahač 4x2 s motorem DXi 11 o výkonu 460 koní a s robotizovanou převodovkou Optidriver+.
 
Tato nová speciální série poskytuje jedinečný požitek z řízení v prostředí evokujícím závodní tahač a současně s tím i jízdní kvality a nízkou spotřebu paliva, pomocí kterých si vydobyl respekt model Premium Route. Vozidlo je v exteriéru vyzdobeno závodními prvky a s hrdostí nese soutěžní číslo 01, představující symbol vítězství a zároveň označení departementu Ain, ve kterém je kamion v továrně v Bourg-en-Bresse vyráběn.
 
Vozidlo je vybaveno hliníkovými koly, zpětnými zrcátky v barvě laku karoserie a černou mřížkou chladiče s červeným orámováním zdůrazňujícím jeho dynamiku. V interiéru je pro řidiče přichystáno speciální šedé čalounění dekorované emblémy ,,Renault Trucks Racing" a volant potažený červenou kůží.
 
Motor DXi 11 nedosahuje výkonu 1160 koní jako u závodní verze, příbuznost obou jednotek je však velmi patrná, jak nám v roce 2010 vysvětlil Maxime Le Bech, inženýr motorů z divize Renault Trucks Racing: « ,,Podle nařízení FIA vychází závodní motor z 80 % z běžného sériového motoru. Výhodou motoru DXi 11 je dosažení maximálního točivého momentu při nízkých otáčkách motoru. Na závodních okruzích i na silnicích vždy sledujeme tentýž cíl: spolehlivost a výkon!" ».
 
Model Premium Truck Racing 2013 je nyní k dispozici na všech evropských trzích. Společnost Renault Trucks prostřednictvím této nové verze limitované edice umožňuje svým zákazníkům sdílet hrdost a prestiž ze získaných soutěžních titulů a využívat přitom kvalit spolehlivého a úsporného pracovního nástroje.Vozidlo si zachovalo svůj jedinečný charakter: vnější a vnitřní design připomínající vítězství týmu MKR Technology - Renault Trucks ve FIA Evropském poháru tahačů a jízdní vlastnosti Premium Route, díky kterým se stal šampionem v úspoře paliva.
 
Vítězný tým se neměni! Říjnový zisk nového titulu pro MKR Technology - Renault Trucks v kategorii týmů FIA Evropského poháru tahačů 2012 inspiroval výrobce k obnovení své nabídky. Model Premium Truck Racing 2013 je k dispozici ve verzi tahač 4x2 s motorem DXi 11 o výkonu 460 koní a s robotizovanou převodovkou Optidriver+.
 
Tato nová speciální série poskytuje jedinečný požitek z řízení v prostředí evokujícím závodní tahač a současně s tím i jízdní kvality a nízkou spotřebu paliva, pomocí kterých si vydobyl respekt model Premium Route. Vozidlo je v exteriéru vyzdobeno závodními prvky a s hrdostí nese soutěžní číslo 01, představující symbol vítězství a zároveň označení departementu Ain, ve kterém je kamion v továrně v Bourg-en-Bresse vyráběn.
 
Vozidlo je vybaveno hliníkovými koly, zpětnými zrcátky v barvě laku karoserie a černou mřížkou chladiče s červeným orámováním zdůrazňujícím jeho dynamiku. V interiéru je pro řidiče přichystáno speciální šedé čalounění dekorované emblémy ,,Renault Trucks Racing" a volant potažený červenou kůží.
 
Motor DXi 11 nedosahuje výkonu 1160 koní jako u závodní verze, příbuznost obou jednotek je však velmi patrná, jak nám v roce 2010 vysvětlil Maxime Le Bech, inženýr motorů z divize Renault Trucks Racing: « ,,Podle nařízení FIA vychází závodní motor z 80 % z běžného sériového motoru. Výhodou motoru DXi 11 je dosažení maximálního točivého momentu při nízkých otáčkách motoru. Na závodních okruzích i na silnicích vždy sledujeme tentýž cíl: spolehlivost a výkon!" ».
 
Model Premium Truck Racing 2013 je nyní k dispozici na všech evropských trzích. Společnost Renault Trucks prostřednictvím této nové verze limitované edice umožňuje svým zákazníkům sdílet hrdost a prestiž ze získaných soutěžních titulů a využívat přitom kvalit spolehlivého a úsporného pracovního nástroje.Vozidlo si zachovalo svůj jedinečný charakter: vnější a vnitřní design připomínající vítězství týmu MKR Technology - Renault Trucks ve FIA Evropském poháru tahačů a jízdní vlastnosti Premium Route, díky kterým se stal šampionem v úspoře paliva.
 
Vítězný tým se neměni! Říjnový zisk nového titulu pro MKR Technology - Renault Trucks v kategorii týmů FIA Evropského poháru tahačů 2012 inspiroval výrobce k obnovení své nabídky. Model Premium Truck Racing 2013 je k dispozici ve verzi tahač 4x2 s motorem DXi 11 o výkonu 460 koní a s robotizovanou převodovkou Optidriver+.
 
Tato nová speciální série poskytuje jedinečný požitek z řízení v prostředí evokujícím závodní tahač a současně s tím i jízdní kvality a nízkou spotřebu paliva, pomocí kterých si vydobyl respekt model Premium Route. Vozidlo je v exteriéru vyzdobeno závodními prvky a s hrdostí nese soutěžní číslo 01, představující symbol vítězství a zároveň označení departementu Ain, ve kterém je kamion v továrně v Bourg-en-Bresse vyráběn.
 
Vozidlo je vybaveno hliníkovými koly, zpětnými zrcátky v barvě laku karoserie a černou mřížkou chladiče s červeným orámováním zdůrazňujícím jeho dynamiku. V interiéru je pro řidiče přichystáno speciální šedé čalounění dekorované emblémy ,,Renault Trucks Racing" a volant potažený červenou kůží.
 
Motor DXi 11 nedosahuje výkonu 1160 koní jako u závodní verze, příbuznost obou jednotek je však velmi patrná, jak nám v roce 2010 vysvětlil Maxime Le Bech, inženýr motorů z divize Renault Trucks Racing: « ,,Podle nařízení FIA vychází závodní motor z 80 % z běžného sériového motoru. Výhodou motoru DXi 11 je dosažení maximálního točivého momentu při nízkých otáčkách motoru. Na závodních okruzích i na silnicích vždy sledujeme tentýž cíl: spolehlivost a výkon!" ».
 
Model Premium Truck Racing 2013 je nyní k dispozici na všech evropských trzích. Společnost Renault Trucks prostřednictvím této nové verze limitované edice umožňuje svým zákazníkům sdílet hrdost a prestiž ze získaných soutěžních titulů a využívat přitom kvalit spolehlivého a úsporného pracovního nástroje.Vozidlo si zachovalo svůj jedinečný charakter: vnější a vnitřní design připomínající vítězství týmu MKR Technology - Renault Trucks ve FIA Evropském poháru tahačů a jízdní vlastnosti Premium Route, díky kterým se stal šampionem v úspoře paliva.
 
Vítězný tým se neměni! Říjnový zisk nového titulu pro MKR Technology - Renault Trucks v kategorii týmů FIA Evropského poháru tahačů 2012 inspiroval výrobce k obnovení své nabídky. Model Premium Truck Racing 2013 je k dispozici ve verzi tahač 4x2 s motorem DXi 11 o výkonu 460 koní a s robotizovanou převodovkou Optidriver+.
 
Tato nová speciální série poskytuje jedinečný požitek z řízení v prostředí evokujícím závodní tahač a současně s tím i jízdní kvality a nízkou spotřebu paliva, pomocí kterých si vydobyl respekt model Premium Route. Vozidlo je v exteriéru vyzdobeno závodními prvky a s hrdostí nese soutěžní číslo 01, představující symbol vítězství a zároveň označení departementu Ain, ve kterém je kamion v továrně v Bourg-en-Bresse vyráběn.
 
Vozidlo je vybaveno hliníkovými koly, zpětnými zrcátky v barvě laku karoserie a černou mřížkou chladiče s červeným orámováním zdůrazňujícím jeho dynamiku. V interiéru je pro řidiče přichystáno speciální šedé čalounění dekorované emblémy ,,Renault Trucks Racing" a volant potažený červenou kůží.
 
Motor DXi 11 nedosahuje výkonu 1160 koní jako u závodní verze, příbuznost obou jednotek je však velmi patrná, jak nám v roce 2010 vysvětlil Maxime Le Bech, inženýr motorů z divize Renault Trucks Racing: « ,,Podle nařízení FIA vychází závodní motor z 80 % z běžného sériového motoru. Výhodou motoru DXi 11 je dosažení maximálního točivého momentu při nízkých otáčkách motoru. Na závodních okruzích i na silnicích vždy sledujeme tentýž cíl: spolehlivost a výkon!" ».
 
Model Premium Truck Racing 2013 je nyní k dispozici na všech evropských trzích. Společnost Renault Trucks prostřednictvím této nové verze limitované edice umožňuje svým zákazníkům sdílet hrdost a prestiž ze získaných soutěžních titulů a využívat přitom kvalit spolehlivého a úsporného pracovního nástroje.Vozidlo si zachovalo svůj jedinečný charakter: vnější a vnitřní design připomínající vítězství týmu MKR Technology - Renault Trucks ve FIA Evropském poháru tahačů a jízdní vlastnosti Premium Route, díky kterým se stal šampionem v úspoře paliva.
 
Vítězný tým se neměni! Říjnový zisk nového titulu pro MKR Technology - Renault Trucks v kategorii týmů FIA Evropského poháru tahačů 2012 inspiroval výrobce k obnovení své nabídky. Model Premium Truck Racing 2013 je k dispozici ve verzi tahač 4x2 s motorem DXi 11 o výkonu 460 koní a s robotizovanou převodovkou Optidriver+.
 
Tato nová speciální série poskytuje jedinečný požitek z řízení v prostředí evokujícím závodní tahač a současně s tím i jízdní kvality a nízkou spotřebu paliva, pomocí kterých si vydobyl respekt model Premium Route. Vozidlo je v exteriéru vyzdobeno závodními prvky a s hrdostí nese soutěžní číslo 01, představující symbol vítězství a zároveň označení departementu Ain, ve kterém je kamion v továrně v Bourg-en-Bresse vyráběn.
 
Vozidlo je vybaveno hliníkovými koly, zpětnými zrcátky v barvě laku karoserie a černou mřížkou chladiče s červeným orámováním zdůrazňujícím jeho dynamiku. V interiéru je pro řidiče přichystáno speciální šedé čalounění dekorované emblémy ,,Renault Trucks Racing" a volant potažený červenou kůží.
 
Motor DXi 11 nedosahuje výkonu 1160 koní jako u závodní verze, příbuznost obou jednotek je však velmi patrná, jak nám v roce 2010 vysvětlil Maxime Le Bech, inženýr motorů z divize Renault Trucks Racing: « ,,Podle nařízení FIA vychází závodní motor z 80 % z běžného sériového motoru. Výhodou motoru DXi 11 je dosažení maximálního točivého momentu při nízkých otáčkách motoru. Na závodních okruzích i na silnicích vždy sledujeme tentýž cíl: spolehlivost a výkon!" ».
 
Model Premium Truck Racing 2013 je nyní k dispozici na všech evropských trzích. Společnost Renault Trucks prostřednictvím této nové verze limitované edice umožňuje svým zákazníkům sdílet hrdost a prestiž ze získaných soutěžních titulů a využívat přitom kvalit spolehlivého a úsporného pracovního nástroje.


 
 

 






Centrum přeprav - poptávkový systémCentrum přeprav
Specializovaný poptávkový systém

www.centrum-preprav.cz